اخبار

مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر ۱۴۰۰ دانشگاه برگزار شد.

مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر ۱۴۰۰ دانشگاه برگزار شد.

از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال جاری روز چهارشنبه ۲۲ م دیماه با اهدای نشان، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور رییس دانشگاه، شورای هیات رییسه و شورای پژوهشی در سالن مرکز توسعه آموزش پزشکی برگزار شد در ابتدا دکتر خدارحمی معاون تحقیقات و فناوری از دستاوردهای یکساله معاونت تحقیقات و فناوری پرده برداشت و سپس دکتر فرید نجفی معاون اسبق تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعنوان نماینده پژوهشگران علوم پایه و دکتر حبیب اله خزایی معاون آموزشی دانشگاه بعنوان نماینده پژوهشگران علوم بالینی و همچنین حجت الاسلام حاج آقا محبی نیز سخنانی را ایراد نمودند و پس از جمع بندی سخنان رییس دانشگاه از برگزیدگان برتر سال ۱۴۰۰ در حوزه پژوهش و فناوری تجلیل شد.

⏹ در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح شد:🔻  

 💢دکتر نجفی عضو هیات علمی دانشکده بهداشت کرمانشاه:🔻

🔹 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه پژوهش و فناوری در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور جایگاه بسیار خوبی دارد.

🔹 در سالهای اخیر بحث ترجمان دانش و همچنین موضوع نگاه ویژه و توجه به نخبگان به بحث روز دانشگاه ها تبدیل شده است.

کارهای زیرساختی که در حیطه پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده بی نظیر است.

از مهمترین چالش هایی که در حوزه پژوهش با آن مواجه هستیم این است که پژوهشگران ما قادر به انجام کار تیمی نیستند .

💢دکتر خزایی معاون آموزشی دانشگاه:🔻🔻

🔹 در حال حاضر پژوهش شرط ارتقا در خیلی از زمینه هاست و  برای دست یابی به پژوهشگر واقعی در کشور، باید پژوهش از شرایط رقابتی شرطی خارج شود. 

🔹 حذف این وضعیت شرطی باعث می شود که پژوهشگران امکان کار کارشناسی داشته باشند و منفعت کافی برای پژوهشگر ایجاد شود .

🔹زمانی که پژوهش از حالت اجباری و شرطی بیرون بیاید، محققان می توانند بر اساس علاقه فعالیت کنند.

🔹 اگر در پژوهش علاقه وجود نداشته باشد، کار به جای خوبی نخواهد رسید و به طور قطع با مشکلاتی مواجه خواهد شد. 

🔹 بنابراین باید پاداش کافی برای افرادی که علاقه آنها پژوهش است در نظر گرفته شود و  یک لاین تحقیقاتی ایجاد شود.

🔹علاقه و لاین تحقیقاتی لازمه انجام تحقیق و پژوهش کاربردی است، علاوه بر آن پژوهشگر باید علاقه مند به کار گروهی باشد تا با تعامل مناسب و روابط بین فردی مطلوب وتعاملات خوب درون سازمانی و بین بخشی شاهد  پژوهش های اثرگذاری باشیم.

💢حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه:🔻🔻

🔹باید به افرادی که به پژوهش و تحقیق در راستای حل مشکلات افراد و جامعه به ویژه در حوزه درمان و سلامت می پردازند نگاه ویژه ای داشت.

🔹اینکه فرد می تواند با تحقیق و پژوهش امکانی را فراهم سازد که بخشی از مشکلات و درد و آلام انسان دیگری برطرف گردد یک عبادت محسوب می شود و انسان را به خدا نزدیک تر می کند.

🔹پژوهش و تحقیق برای رسیدن به یافته های سودمند علمی برای نجات جان انسان ها  بسیار ارزشمند است و این افراد همواره از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

در ابتدای مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشجویی در مقطع دکترای تخصصی و phD محمدباقر مجنونی و الهام کاظمی تقدیر شدند و در مقطع دکترای عمومی، امین ایران پناه، محمدمهدی گراوندی و علی نجف پور رتبه برتر را کسب کردند.

مسعود خسروی پور و یوسف رمضانی به‌عنوان پژوهشگران برتر دانشجویی در مقطع کارشناسی‌ارشد و محسن کاظمی نیا، فاطمه خزاعی و نیلوفر درویشی هم به‌عنوان پژوهشگران برتر مقطع کارشناسی معرفی و تقدیر شدند.

در ادامه مراسم دکتر محمدحسین فرزایی، دکتر مسعود نجفی و دکتر مقداد پیرصاحب به‌عنوان سه پژوهشگر برتر دانشگاه با بالاترین امتیاز معرفی و تقدیر شدند.

پژوهشگران برتر علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شدند

همچنین دکتر فرید نجفی، دکتر کامران منصوری و دکتر نادر سالاری به‌عنوان پژوهشگران برتر اعضای هیات علمی با سابقه بیش‌از پنج سال و دکتر سجاد فخری، دکتر مهدی جای مند و دکتر هادی صمدیان رنجبر به‌عنوان پژوهشگران برتر اعضای هیات علمی با سابقه کمتر از پنج سال معرفی و تقدیر شدند.

در بخش پژوهشگران برتر دانشگاه در حوزه علوم بالینی نیز دکتر حبیب‌الله خزایی، دکتر وحید فرنیا و دکتر محمد مسلم ایمانی تجلیل شدند.

در ادامه دکتر میلاد روحی، دکتر محمدحسین فرزایی، مسعود نجفی، دکتر مقداد پیرصاحب، دکتر نادر سالاری، دکتر کامران منصوری و دکتر محمد مسلم ایمانی به‌عنوان نفرات اول دانشکده‌های علوم تغذیه و صنایع غذایی، داروسازی، پیراپزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی، پزشکی و دندان‌پزشکی معرفی و تجلیل شدند.

پژوهشگران برتر علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شدند

همچنین دکتر مهدی جای مند به‌عنوان پژوهشگر برتر پژوهشکده فناوری های سلامت معرفی و از دکتر مسعود مرادی به‌عنوان نفر اول پژوهشکده سلامت تقدیر شد. مسعود صادقی نیز به‌عنوان پژوهشگر برتر غیرهیات علمی و دکتر محمود امیری در بخش انتشار مقاله با بالاترین ضریب تاثیر تقدیر شدند.

برگزیدگان برنامه‌های ثبت بیماری دانشگاه نیز سه نفر بودند: دکتر مریم شیرزادی، دکتر وحید فرنیا و دکتر کیقبادی قدیری.

در بخش برگزیدگان فناوری دانشگاه نیز دکتر آرمین دادگر به‌عنوان فناور برتر دانشگاه، دکتر میلاد اختراعی به‌عنوان فناور برتر گروه آزاد دانشگاه و مجری اختراع برتر و دکتر رضا محمدی به‌عنوان فعال برتر ارتباط با صنعت معرفی و تجلیل شدند.

سه شرکت طب سنتی نیکا، نیکان اکسیر باختر و تاوا ابتکار پاکان در رتبه‌های اول تا سوم شرکت‌های فناور برتر دانشگاه ایستادند.

رتبه‌های اول تا سوم شرکت‌های نوپای دانشگاه نیز به‌ترتیب به شرکت‌های فناوران میلاد اختراعی، آذین ابتکار ماد و پژوهشگران سلامت ایرانیان صنعت رسید.

پژوهشگران برتر علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شدند

مقداد نو خاصی، نیما حاجیان و مریم ولی‌پور نیز سه دانشجوی فناور دانشگاه نام گرفتند.



۲۵ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید