اخبار

افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی تولید داخل و دانش بنیان در کرمانشاه

افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی تولید داخل و دانش بنیان در کرمانشاه
اولین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی تولید داخل و دانش بنیان با حضور استاندار کرمانشاه، مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه و جمعی از مدیران کل تجهیزات پزشکی سراسر کشور صبح امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی کرمانشاه افتتاح شد.
دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، با اشاره به حضور ۴۰ شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی در این‌ نمایشگاه گفت: این شرکت ها از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.
وی افزود: در این نمایشگاه تجهیزات پزشکی در دو حوزه تجهیزات پزشکی مصرفی و تحهیزات پزشکی سرمایه ای عرضه می شود.
دکتر محمدی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی پزشکان، دندانپزشکان، سایر متخصصان و مردم با تجهیزات پزشکی تولیدی کشور عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین با برپایی این نمایشگاه قصد داریم زمینه ای فراهم شود تا برخی از این شرکت ها شعبه تولیدی خود را در کرمانشاه دایر کنند.
دکتر محمدی با اشاره به روند روبه رشد تجهیزات پزشکی در کشور گفت: خوشبختانه این روند روبه رشد روز به روز شتاب بیشتری می گیرد و از وابستگی کشور در این حوزه کاسته می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برپایی سه روزه این نمایشگاه گفت: علاقمندان از ۱۰ تا ۱۲ آبان از ساعت هشت صبح تا ۱۷ بعدازظهر می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید