اخبار

استان کرمانشاه ،استان دوم کشور از نظر فناوری های سلامت

استان کرمانشاه ،استان دوم کشور از نظر فناوری های سلامت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بازدید از مرکز رشد سلامت دانشگاه گفت: فناوری های سلامت از جمله تولید دارو، تجهیزات پزشکی، حوزه صنایع غذایی و حوزه درمان بیماری ها ، حوزه بسیار گسترده و با اهمیتی است و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: فناوری های سلامت جزو فناوری های تراز اول دنیا محسوب می شود و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در این عرصه ما استان دوم کشور از نظر فناوری های سلامت هستیم .

دکتر محمدی عنوان کرد:این افتخار بزرگی است که با زحمات شما عزیزان در مرکز رشد سلامت دانشگاه و اعضای هیات علمی ، متخصصین و پژوهشگران برجسته دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دست آمده است.

دکتر محمدی افزود: اگر سایت های بین المللی دنیا را رصد نماییم ، تعداد ۵۰ نفر از دانشمندان یک درصد برتر دنیا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند و این امر در سایر دانشگاه های کشور بسیار کم نظیر است و می توان  آن را به عنوان یک سرمایه ارزشمند برشمرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حمایت از تولید علم و تولید محصولات فناورانه است گفت: همه همکاران در همه واحدها این تکلیف را دارند که از این حوزه حمایت حداکثری داشته باشند.

رئیس دانشگاه با بین اینکه شما نماینده دانشگاه در ارتباط با حوزه های فناورانه و اعضای هیات علمی هستید و در این زمینه بسیار خوب عمل کرده ایدو بسیار قابل تقدیر است گفت: در حال حاضر تعداد ۷۹ شرکت فناور و ۲۰ شرکت دانش بنیان فعال ثبت شده و ۵۹ محصول تجاری سازی شده در دانشگاه داریم که بسیار ارزشمند و باعث افتخار است و کمتر دانشگاهی است که موفق به کسب این افتخار شده است.

وی در پایان تاکید کرد:باید با همکاری و تلاش بی وقفه در این حوزه موفقیت های بیشتری کسب نماییم و محصولات تجاری شده را حمایت نموده و افزایش دهیم.

۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید